Penjanje i planinarenje

Info planinarenje

Planinarsko društvo „Kozarac“,  Vrbovsko 091 7228 072

Planinarsko društvo „Rudač“,   Moravice 091 5475 852

Penjalište Vrbovsko novijeg je datuma. Smjerovi se odlikuju visinom, ali je zato raspon težina raznolik. Jednako tako smjerovi su različiti po svom karakteru, a poneki od njih  su i vrlo interesantni.  Ima tu položenih i strmih ploča, pukotina ali i većih, no ipak kratkih prevjesa. Zbog toga je ovo mjesto dobro za trening i uvježbavanje tehnike. Penjalište je lako  dostupno obzirom da se nalazi svega kilometar od izlaska s auto-ceste. Idealno vrijeme za obilazak je proljeće te jesenski period.

Sportsko penjalište, Hambarište

telefon: 091 5957 577

email: spkogulin@gmail.com, gogablazevic@gmail.com

S auto-ceste  Zagreb-Rijeka (A6) izaći u mjestu Vrbovsko. Neposredno nakon izlaza skrenuti desno na cestu D-42 u pravcu Ogulina . Već nakon devetsto metara skrenuti lijevo za Hambarište. Prije prve kuće s desne strane ( 200 m nakon skretanja) treba skrenuti desno na makadamski put kojim treba nastaviti  još tristo metara do parkirališta na rubu kamenoloma. Odavde vodi markirani put koji kreće lijevo.  Staza je najprije vrlo strma . Na  vrhu uspona se izravnava i nastavlja prema travnatom pobočju. Tu se spušta nakratko prema dolje i zatim pobočjem padine nastavlja prema stijeni ( 15 -20 min).